با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران

ا

  • اخوان، الهام تحلیل عوامل اجتماعی موثر در گرایش زنان به عضویت در تیم های ورزشی و شرکت در مسابقات [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 19-32]

  • اخوان صفار، مصطفی علم‌سنجی پژوهش‌های منتشرشده در نشریه تحقیقات کاربردی در مدیریت ورزشی، با استفاده از رویکرد تحلیل شبکه‌ علمی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 25-42]

  • ادبی فیروزجاه، جواد بررسی توسعه پایدار گردشگری ورزشی استان گیلان با استفاده از روش پرسکات آلن (مطالعه موردی: شهرستان‌های تالش-فومن- لاهیجان- شفت) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 61-73]

  • ازادفدا، شیوا تحلیل وضعیت سرمایه اجتماعی ورزش ایران( مطالعه موردی نخبگان ورزشی) [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 1-18]

  • اسماعیل زاده قندهاری، محمدرضا شناسایی و تبین راهکارهای تنوع بخشی خدمات مدارس فوتبال با هدف ارتقاء تصویر برند [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 85-102]

  • اسماعیلی زین آباد، رضا شناسایی و تبین راهکارهای تنوع بخشی خدمات مدارس فوتبال با هدف ارتقاء تصویر برند [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 85-102]

  • اسمعیلی، محسن مطالعه کیفی پیامدهای مثبت بکارگیری بازاریابی ورزشی در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 15-30]

  • اشرف گنجویی، فریده ارائه الگوی پارادایمی عوامل موثر بر خودشیفتگی برند در صنعت ورزش [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 107-119]

  • الله مرادی، میٍثم ارایه الگوی ارتباطات بین سازمانی اثر بخش در ورزش در جهت بهبود توسعه همکاری و صلح مطالعه موردی فدراسیون فوتبال ایران با کنفدراسیون فوتبال آسیا [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 65-83]

  • امینی کمیجانی، حمید رضا سیاست‌گذاری صنعت گردشگری در اسناد توسعه‌ای جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر گردشگری ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 1-10]

ب

  • بارانی، مهدی تدوین راهبرد های رقابت پذیری و توسعه باشگاه داری حرفه ای در تیم پدیده شهرخودرو مشهد با استفاده از تکنیک متاسوات [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 95-109]

  • باقریان فرح آبادی، محسن ارائه الگوی پارادایمی عوامل موثر بر خودشیفتگی برند در صنعت ورزش [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 107-119]

  • بریونی، فرشته تعیین تاثیرآموزش و کارگروهی با نقش میانجی‌گر تعهد سازمانی بر توانمند سازی جهت پیش بینی عملکرد شغلی کارکنان فدراسیون های ورزشی منتخب (معادلات ساختاری) [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 71-85]

  • بزرگ زاده، زهرا ارائه الگوی پارادایمی عوامل موثر بر خودشیفتگی برند در صنعت ورزش [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 107-119]

  • بهشتی، رامتین طراحی و تدوین برنامه راهبردی هیأت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی استان خراسان رضوی و ارائه راهکارهای توسعه [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 75-105]

پ

  • پیمانی زاد، حسین شناسایی و تبین راهکارهای تنوع بخشی خدمات مدارس فوتبال با هدف ارتقاء تصویر برند [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 85-102]

  • پورنقی، امین سبک‌های تصمیم‌گیری مصرف‌کننده در خرید آنلاین کالاهای ورزشی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 33-50]

ت

  • ترکی، مریم تدوین مدل آمایش زیرساخت‌های ورزشی شهرداری تهران [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 59-77]

ج

  • جابری، سجاد تدوین راهبرد های رقابت پذیری و توسعه باشگاه داری حرفه ای در تیم پدیده شهرخودرو مشهد با استفاده از تکنیک متاسوات [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 95-109]

  • جمالی، معصومه شناسایی ویژگی های مؤثر در شکل‌گیری تیم های موفق ورزشی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 11-24]

  • جوکار، مهدی ارزش‌گذاری اقتصادی باشگاه فوتبال استقلال تهران مبتنی بر تمایل به پرداخت با استفاده از روش CVM [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 48-31]

ح

  • حیدری، رضا طراحی و تدوین برنامه راهبردی هیأت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی استان خراسان رضوی و ارائه راهکارهای توسعه [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 75-105]

  • حیدری نژاد، صدیقه تاثیر توسعه منابع انسانی بر بهره‌وری کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 40-49]

  • حیدری نژاد، صدیقه اثر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان محصولات ورزشی با استفاده از تئوری داده بنیاد [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 85-96]

  • حسنی، ناصر عوامل اقتصادی موثر بر موفقیت کشورهای منتخب شرکت کننده درششمین دوره مسابقات المپیک نظامیان جهان (سیزم )۲۰۱۹ ووهان چین [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 43-59]

  • حسینی، حیدر پیش بینی رفتار پرسه‌زنی اینترنتی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با استفاده از تکنیک شبکه عصبی مصنوعی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 51-70]

  • حشمت، ندا تعیین تاثیرآموزش و کارگروهی با نقش میانجی‌گر تعهد سازمانی بر توانمند سازی جهت پیش بینی عملکرد شغلی کارکنان فدراسیون های ورزشی منتخب (معادلات ساختاری) [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 71-85]

خ

  • خدامرادپور، مژگان ارایه الگوی ارتباطات بین سازمانی اثر بخش در ورزش در جهت بهبود توسعه همکاری و صلح مطالعه موردی فدراسیون فوتبال ایران با کنفدراسیون فوتبال آسیا [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 65-83]

  • خزائی، علی شناسایی ویژگی های مؤثر در شکل‌گیری تیم های موفق ورزشی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 11-24]

  • خطیبی، امین تاثیر توسعه منابع انسانی بر بهره‌وری کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 40-49]

  • خطیبی، امین اثر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان محصولات ورزشی با استفاده از تئوری داده بنیاد [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 85-96]

د

  • دهشتی، محمد بررسی توسعه پایدار گردشگری ورزشی استان گیلان با استفاده از روش پرسکات آلن (مطالعه موردی: شهرستان‌های تالش-فومن- لاهیجان- شفت) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 61-73]

ر

  • رجبی، حسین تدوین مدل آمایش زیرساخت‌های ورزشی شهرداری تهران [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 59-77]

  • رمضانی نژاد، رحیم ارزش‌گذاری اقتصادی باشگاه فوتبال استقلال تهران مبتنی بر تمایل به پرداخت با استفاده از روش CVM [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 48-31]

  • رین، استوین الگوی مسئولیت اجتماعی سبز در سازمان های ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 78-94]

س

  • سیدجوادین، سید رضا تاثیر به‌کارگیری بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد کسب‌و‌کارهای ورزشی (مورد مطالعه:مجموعه ورزشی انقلاب) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 50-58]

  • سیدعامری، میرحسن طراحی الگوی فرآیند مدیریت امنیت رویدادهای ورزشی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 103-116]

  • سرلاب، رقیه مدل سازی کسب و کار صنعت ورزش های الکترونیک در ایران [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 1-14]

  • سیف پناهی شعبانی، جبار سبک‌های تصمیم‌گیری مصرف‌کننده در خرید آنلاین کالاهای ورزشی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 33-50]

  • سمیعی، سمیه طراحی و تدوین برنامه راهبردی هیأت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی استان خراسان رضوی و ارائه راهکارهای توسعه [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 75-105]

ش

  • شجیع، کیانوش تدوین راهبرد های رقابت پذیری و توسعه باشگاه داری حرفه ای در تیم پدیده شهرخودرو مشهد با استفاده از تکنیک متاسوات [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 95-109]

  • شیروانی، طهماسب مطالعه کیفی پیامدهای مثبت بکارگیری بازاریابی ورزشی در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 15-30]

  • شعبانی بهار، غلامرضا شناسایی عوامل موثر در توسعه علمی کاربردی دانشکده‌های تربیت‌بدنی و علوم ورزشی با رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 13-39]

  • شعبانی بهار، غلامرضا طراحی مدل ساختاری عوامل گرایش به مهاجرت ورزشکاران تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 117-131]

  • شکاری، حمیده پیش بینی رفتار پرسه‌زنی اینترنتی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با استفاده از تکنیک شبکه عصبی مصنوعی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 51-70]

ص

  • صدر، محمد محسن علم‌سنجی پژوهش‌های منتشرشده در نشریه تحقیقات کاربردی در مدیریت ورزشی، با استفاده از رویکرد تحلیل شبکه‌ علمی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 25-42]

  • صفانیا، علی محمد ارائه الگوی پارادایمی عوامل موثر بر خودشیفتگی برند در صنعت ورزش [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 107-119]

  • صفانیا، علی محمد تحلیل وضعیت سرمایه اجتماعی ورزش ایران( مطالعه موردی نخبگان ورزشی) [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 1-18]

  • صفانیا، علی‌محمد تحلیل عوامل مؤثر بر عملکرد بازاریابی دیجیتال در باشگاه‌های ورزشی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 49-63]

ط

  • طالب پور، مهدی تدوین راهبرد های رقابت پذیری و توسعه باشگاه داری حرفه ای در تیم پدیده شهرخودرو مشهد با استفاده از تکنیک متاسوات [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 95-109]

  • طیبه، زرگر الگوی مسئولیت اجتماعی سبز در سازمان های ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 78-94]

  • طلایی، حمیدرضا تحلیل عوامل مؤثر بر عملکرد بازاریابی دیجیتال در باشگاه‌های ورزشی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 49-63]

ع

  • عباسیان، مهدی اثر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان محصولات ورزشی با استفاده از تئوری داده بنیاد [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 85-96]

  • عرفانی، نصراله طراحی مدل ساختاری عوامل گرایش به مهاجرت ورزشکاران تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 117-131]

  • علیپور نادینلوئی، زهرا مدل سازی کسب و کار صنعت ورزش های الکترونیک در ایران [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 1-14]

  • علی دوست قهفرخی، ابراهیم تدوین مدل آمایش زیرساخت‌های ورزشی شهرداری تهران [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 59-77]

غ

  • غلامی، علی نقی تاثیر توسعه منابع انسانی بر بهره‌وری کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 40-49]

ف

  • فتاح زاده فشخامی، مهدی بررسی توسعه پایدار گردشگری ورزشی استان گیلان با استفاده از روش پرسکات آلن (مطالعه موردی: شهرستان‌های تالش-فومن- لاهیجان- شفت) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 61-73]

  • فراهانی، ابوالفضل سیاست‌گذاری صنعت گردشگری در اسناد توسعه‌ای جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر گردشگری ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 1-10]

  • فراهانی، ابوالفضل ارائه الگوی پارادایمی عوامل موثر بر خودشیفتگی برند در صنعت ورزش [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 107-119]

  • فراهانی، ابوالفضل تحلیل وضعیت سرمایه اجتماعی ورزش ایران( مطالعه موردی نخبگان ورزشی) [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 1-18]

  • فراهانی، زهرا تاثیر به‌کارگیری بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد کسب‌و‌کارهای ورزشی (مورد مطالعه:مجموعه ورزشی انقلاب) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 50-58]

  • فرجی، غلامرضا تدوین مدل آمایش زیرساخت‌های ورزشی شهرداری تهران [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 59-77]

  • فردوسی، محمدحسن مطالعه کیفی پیامدهای مثبت بکارگیری بازاریابی ورزشی در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 15-30]

  • فلاحی، احمد سبک‌های تصمیم‌گیری مصرف‌کننده در خرید آنلاین کالاهای ورزشی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 33-50]

  • فهیم دوین، حسن شناسایی و تبین راهکارهای تنوع بخشی خدمات مدارس فوتبال با هدف ارتقاء تصویر برند [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 85-102]

ق

  • قربانی، لیلا سیاست‌گذاری صنعت گردشگری در اسناد توسعه‌ای جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر گردشگری ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 1-10]

  • قربانی، محمدحسین شناسایی عوامل موثر در توسعه علمی کاربردی دانشکده‌های تربیت‌بدنی و علوم ورزشی با رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 13-39]

  • قلیزاده، محمد حسن ارزش‌گذاری اقتصادی باشگاه فوتبال استقلال تهران مبتنی بر تمایل به پرداخت با استفاده از روش CVM [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 48-31]

  • قلعه نویی، معصومه تحلیل عوامل مؤثر بر عملکرد بازاریابی دیجیتال در باشگاه‌های ورزشی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 49-63]

ک

  • کشتی دار، محمد تدوین راهبرد های رقابت پذیری و توسعه باشگاه داری حرفه ای در تیم پدیده شهرخودرو مشهد با استفاده از تکنیک متاسوات [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 95-109]

  • کشتی دار، محمد طراحی و تدوین برنامه راهبردی هیأت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی استان خراسان رضوی و ارائه راهکارهای توسعه [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 75-105]

  • کشکر، سارا شناسایی ویژگی های مؤثر در شکل‌گیری تیم های موفق ورزشی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 11-24]

  • کشگر، سارا شناسایی عوامل موثر در توسعه علمی کاربردی دانشکده‌های تربیت‌بدنی و علوم ورزشی با رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 13-39]

گ

  • گودرزی، محمود سیاست‌گذاری صنعت گردشگری در اسناد توسعه‌ای جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر گردشگری ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 1-10]

ل

  • لاجوردی، سید علی علم‌سنجی پژوهش‌های منتشرشده در نشریه تحقیقات کاربردی در مدیریت ورزشی، با استفاده از رویکرد تحلیل شبکه‌ علمی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 25-42]

م

  • مجیدی پرست، معصومه طراحی مدل ساختاری عوامل گرایش به مهاجرت ورزشکاران تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 117-131]

  • محمودی، احمد شناسایی ویژگی های مؤثر در شکل‌گیری تیم های موفق ورزشی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 11-24]

  • مرادی، محمود ارزش‌گذاری اقتصادی باشگاه فوتبال استقلال تهران مبتنی بر تمایل به پرداخت با استفاده از روش CVM [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 48-31]

  • مرادی، مهدی عوامل اقتصادی موثر بر موفقیت کشورهای منتخب شرکت کننده درششمین دوره مسابقات المپیک نظامیان جهان (سیزم )۲۰۱۹ ووهان چین [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 43-59]

  • مرادی شرف، حشمت اله طراحی مدل ساختاری عوامل گرایش به مهاجرت ورزشکاران تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 117-131]

  • میرحاجیان، سیده ندا تحلیل وضعیت سرمایه اجتماعی ورزش ایران( مطالعه موردی نخبگان ورزشی) [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 1-18]

  • مرعشیان، سید حسین اثر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان محصولات ورزشی با استفاده از تئوری داده بنیاد [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 85-96]

  • مصطفی پور، مصطفی ارایه الگوی ارتباطات بین سازمانی اثر بخش در ورزش در جهت بهبود توسعه همکاری و صلح مطالعه موردی فدراسیون فوتبال ایران با کنفدراسیون فوتبال آسیا [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 65-83]

  • مطهری، مرتضی تعیین تاثیرآموزش و کارگروهی با نقش میانجی‌گر تعهد سازمانی بر توانمند سازی جهت پیش بینی عملکرد شغلی کارکنان فدراسیون های ورزشی منتخب (معادلات ساختاری) [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 71-85]

  • موحد، علی اصغر عوامل اقتصادی موثر بر موفقیت کشورهای منتخب شرکت کننده درششمین دوره مسابقات المپیک نظامیان جهان (سیزم )۲۰۱۹ ووهان چین [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 43-59]

ن

  • نادریان، مسعود تحلیل عوامل اجتماعی موثر در گرایش زنان به عضویت در تیم های ورزشی و شرکت در مسابقات [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 19-32]

  • نیک‌بخش، رضا تحلیل عوامل مؤثر بر عملکرد بازاریابی دیجیتال در باشگاه‌های ورزشی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 49-63]

ه

  • هاتفی افشار، لعیا طراحی الگوی فرآیند مدیریت امنیت رویدادهای ورزشی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 103-116]

  • هنری، حبیب شناسایی عوامل موثر در توسعه علمی کاربردی دانشکده‌های تربیت‌بدنی و علوم ورزشی با رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 13-39]

  • هنری، حبیب تعیین تاثیرآموزش و کارگروهی با نقش میانجی‌گر تعهد سازمانی بر توانمند سازی جهت پیش بینی عملکرد شغلی کارکنان فدراسیون های ورزشی منتخب (معادلات ساختاری) [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 71-85]

ی

  • یکتا یار، مظفر ارایه الگوی ارتباطات بین سازمانی اثر بخش در ورزش در جهت بهبود توسعه همکاری و صلح مطالعه موردی فدراسیون فوتبال ایران با کنفدراسیون فوتبال آسیا [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 65-83]